söndag 26 maj 2013

Recension - Zombies, run!

Hej på er!
Jag har nu provat "Zombies, run!" Som är en app som finns till både iPhone och Android. Den går ut på att man hör en berättelse medan man springer, *spoiler alert!*. I början kraschar man på en ö full av zombies, man har kontakt med en by som finns med ett försvar. Man blir sedan en "runner" vilket innebär att mans ska ut och samla nödvändigheter, emellanåt kommer det zombies och jagar en och då måste man spurta för att inte bli uppäten! *Bambambaaaaa*. Emellan berättelsen kan man antingen ha det tyst, eller lyssna på sin egen musik. När man sedan kommer hem har man samlat grejer och kan bygga upp försvaret i sin by. Pris: 22:-

Jag älskar appen! Den fungerar perfekt för mig som måste, p.g.a. skada, springa samma runda, inte köra intervaller o.s.v. Jag har stängt av spurterna för att min höft  mår inte bra av det. Jag tycker att berättelsen kommer lagom ofta och är bra gjord. Den enda nackdelen är att rösten som berättar när man plockat upp någonting knappt går att höra vad han säger:(

Tyvärr finns appen bara på engelska.
Betyg: 9/10

Jepp, bra betyg! Gå och köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar