lördag 14 juli 2012

Hur man lär sig äta frukost

Jag har aldrig gillat frukost. Haft svårt att äta det utan att må illa. Ofta hoppat över den helt eller bara ätit liiite liiiite. Men i morse när jag satt där vid 8:15 med min havregrynsgröt tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg om hur jag lärde mig äta frukost. För ja, man kan faktiskt lära sig att äta frukost:) jag kunde det iallafall!:)
Antingen tänkte jag skriva ett inlägg om det bara eller så kanske en hel liten serie med:
• Vad som händer i kroppen om man äter/inte äter frukost
• Hur jag lärde mig äta frukost
• Knep som inte fungerade för mig men som jag har hört fungerat för andra
• Nödlösning: om det verkligen inte går!

Men först ska jag sova!
Godnatt:)
Två fullkornsmackor med smör och ost, Tropicana jouice, thé och havregrynsgröt med kanel, mjölk och banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar