onsdag 10 oktober 2012

B-active mini-recention

Jag är sjuk nu och det var inte så länge sedan jag var halvhängig senast så jag började fundera lite på om jag kan ha vitaminbrist... Jag har varit vegetarian sedan jag var 13 (5 år) och då ätit apotekets kosttillskott "mitt val vegetarian" men nu när jag på senaste tiden valt att äta kött lite då och då har jag inte tagit mina vitaminer lika frekvent. Nu har jag iallafall börjat igen. Jag har även införskaffat apotekets B-active (som btw innehåller typ samma saker som berocca) Bara tagit det några dagar men kan säga att smaken inte är lika god som berocca men den var betydligt billigare. Ger den ett betyg på 8/10 där ett poängs avdrag är för smaken och ett för att den inte innehåller d-vitamin:(

Nu ska här sovas! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar