måndag 25 mars 2013

Nothing is impossible

Hej:)
Ännu är det ingen som har hakat på min utmaning, men det är lugnt. Jag klarar det här ändå och om någon vill haka på senare går det utmärkt:) Ingenting är omöjligt!

Dagen började riktigt dåligt, var en zombie när jag vaknade, allting krånglade och tillslut missade jag bussen. Aja, tänkte jag, jag tar nästa buss så kommer jag bara några minuter sent. Jättebra idé om inte nästa buss hade varit så sen att den kom samtidigt som bussen efter det... Det var med tunga steg som jag gick till skolan (tunga och snabba) för att skriva prov.

Där vände dagen:) Provet gick galant! Hade en allmänt trevlig dag, fick relativt mycket gjort och hann t.o.m. med en powernap och lite rumpträning:) Ingenting är omöjligt!

Imorgon ska jag in till skolan tidigt och plugga fast jag inte börjar förrän efter 10:) Varför? För att jag ska hinna med allt plugg under dagen så kan jag ägna kvällen åt avkoppling och träning:) Jag mår bäst av det och blir inte lika stressad då.

Summa sumarum lyckades jag vända min dag, kan jag det ska jag väl också klara att ta mig ur svackan, ingenting är omöjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar