torsdag 20 december 2012

Long time no see

Jullov!! Åå, va skönt:) Jag har längtat till det här. Dock så har jag prov i både matte E, filosofi A och fysik B första veckan efter lovet så helt ledigt blir det ju inte, tyvärr:)

 Sedan jag bloggade sist har jag hunnit handla alla klappar, haft inlämningar, prov, varit sjuk och blivit frisk... Men det var ju träning den här bloggen handlade om ja;) och det har faktiskt hunnits med lite grann:) Min höft verkar dock inte riktigt gilla att springa på de hala vägarna, jag vet inte om jag spänner mig eller vad jag gör men ont fick jag:( Ska testa imorgon igen med en kort försiktig sträcka och känns det inte bra då får jag satsa på styrketräning eller motionscyckel (som jag btw tycker är lite tråkig. Man kommer ju liksom ingevart).

Nu ska jag sova, sedan blir det städning och firande av jordens undergång imorgon:)
Natti!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar