söndag 23 december 2012

Jag bara råkade:)

God middag!

Jag berättade ju om mitt lilla "komma i favvojeansen-projekt" och egentligen hade jag ju inte tänk väga mig för att det var ju omkretsen som var viktig... Inte vikten... Men i alla fall så är det ju så att wii fit väger ju mig så jag råkade veta min startvikt, och sedan i morse när jag såg badrumsvågen där på golvet så bara råkade jag väga mig för att se om det var som jag trodde, och visst var det så, 2kg borta!:)

I alla fall så känns min höft mycket bättre så den planerade styrketräningen bara råkade jag planera om till en springrunda som ska bli av så fort vi kommit till farmor där vi ska fira jul:) Det har blivit alldeles för lite springande när min höft gjort ont, det varit kallt, mycket plugg och halt som tusan! Så det ska bli skönt:)

4 kommentarer:

  1. visst är de märkligt att kilona verkar lossna när man slutar tänka på det? :) härligt!

    sv: men vad snäll du är, tack :) det värmer!
    Oj dec och jan ut, den gissningen var inte nådig du :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurtigt med löpningen! Det har blivit väl mycketav både det ena och det andra för mig men nu får det vara nog!

      Radera
    2. Man tackar!
      Jodå, lite mycket tenderar det völ att bli på julen men jag tycker att det är viktigt att kunna äta onyttigheter lite då och då:)

      Radera