lördag 17 november 2012

NEJ!

Jag var ute och sprang i tisdags och runkeeper stängde av sig. Jag sprang och sprang och efter ett tag började jag känna att "det här känns mer än två km". Men man vill ju inte ge upp och tjuvkika i första taget så jag sprang på tills jag inte orkade mer. Först då insåg jag att runkeeper lagt av och mina strikta löpnings-restriktioner var brutna. Så nu har jag en stel (men bara lite ond) höft igen och har fått gå tillbaka till att springa varannan km. Jag har inte testat än eftersom höften varit så stel men ett pass idag är planerat:)

Jag måste erkänna att det var väldigt skönt att få ta i rejält och springa tills det inte gick mer. Jag har saknat det! Dessutom är det ett väldigt bra tecken att höften bara blev lite stel och inte exploderade av smärta:)

Ha det gött:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar