måndag 12 november 2012

Jag har ju glömt att berätta!

...Att jag fått utöka antalet springarkilometer när jag springer. 3/5 km istället för 2/5! Jag längtar till jag får testa på femman igen! Jag är lite nervös, jag vet ju att konditionen tagit mycket stryk och bävar lite för att veta vilken tid jag ligger på samtidigt som jag är förväntansfull! Jag saknar friheten att kunna välja om jag vill springa snabbt eller långt. Visst är det skönt att springa snabbt, man blir trött i kroppen men jag känner att jag inte "rensar" hjärnan lika bra. Det finns inget som botar ilska och ledsamhet så bra som att springa femman och riktigt ta ut sig. Ge allt. Att springa som jag gör nu ger ett bättre humör, men inte lika effektivt. Det förbättrar men eliminerar inte ilskan lika bra...

Aja:) Nu börjar jag svamla... Dags att sova:)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar