söndag 26 augusti 2012

Stay in place - recension

Hejsan:)
Idag riktar sig inlägget mot alla tjejer trots att jag strävar efter en blogg för alla... Ledsen killar!

Okej:) det här är en av mina favorit-sportbhar. Den är från Stay in place och den är sömlös! Skön att ha på sig, leder bort svett bra, fyller sin funktion:)
Den enda nackdelen jag kommer på är att den har blivit nopprig på mindre än ett halvår... Dock så stör det inte mig så mycket, jag har ju alltid tröja över:)
Skulle nog ge den betyget 4/5 pga nopprorna. Jag köpte den för ca 300:-

Hej hopp!

6 kommentarer:

  1. Kika in hos mig och tävla om proteinpulver :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är inkikad (igen) gillar din blogg och läser den regelbundet:)
      Proteinpulver är dock inget för mig:)

      Radera
  2. Hej! Får man fråga hur stora bröst du har? Söker desperat efter en ny BH, har själv nånting mellan D och E... Kan du alltså typ springa och utföra hård träning i den där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är jag nog inte rätt person att fråga sådant. Jag har en b-kupa och får tillräckligt med stöd från alla sportbhar jag har provat så jag satsar bara på att hitta någon skön (och snygg) när jag provar... Mitt tips till dig är att gå till en sportbutik och fråga någon tjej som jobbar där. Men vad jag har förstått ska stay in place vara ett bra märke som ger bra med stöd, men det beror ju på hur axelband m.m. är utformade.
      Lycka till!:)

      Radera